Saturday, January 29, 2011

Keratan Terkini Metro: Apa kata Anda Tentang Pelaburan Emas ???

Assalamualaikum, dan salam salam sejahtera. Semoga anda semua sihat walafiat bersama keluarga tersayang. Di ruangan ini saya ingin kongsikan apa yang dipaparkan di Harian Metro. Semoga menjadi semangat kepada anda untuk memiliki aset dalam bentuk emas. 

Selamat meneruskan pembacaan diblog saya dan selamat bercuti bersama keluarga di hujung minggu. Semoga Anda selamat sampai ke destinasi yg di tuju :). Insya Allah.


Paparan seterusnya ialah Apa kata 12 orang pelabur2 yang terpilih dalam Ruangan Khas Public Gold bersama Harian Metro termasuklah saya admin emas2011 :). 


Apa kata saya:
"Alhamdulillah...setelah saya menceburi bidang perniagaan emas bersama Public Gold saya dapat "menginsuranskan" nilai mata wang saya daripada ditelan inflasi yang semakin meningkat dari tahun ke tahun. Ramai orang diluar sana tidak sedar dan mahu “menginsurankan” aset yang di miliki dengan membeli, melabur, menyimpan dan menjual emas. Masa masih belum terlambat untuk anda membeli emas kerana nilainya tidak akan susut dan ditelan zaman bahkan semakin naik dan naik. Memiliki emas seolah-olah anda “menginsurankan” aset yang anda miliki untuk terus mendapat keuntungan dengan kenaikan harga emas selain daripada menambahkan pendapatan sampingan serta meramaikan networking saya dalam dunia pelaburan emas. 

Anda bila lagi!!! 
Call me anytime to lock price.........

No comments:

Post a Comment