Wednesday, January 19, 2011

Beli Emas Sempena Hari Lahir & Hari Ulang Tahun Perkahwinan

Pembelian pada 18 Jan 2011  Sempena Hari Lahir
 Dan Ulang Tahun Perkahwinan
Tanggal 18 Januari 2011 adalah Hari Lahir saya dan Hari Ulangtahun perkahwinan saya. Sebagai tanda peringatan  hari tersebut saya membeli Emas sbg tanda ingatan dan kenangan.

Saya yakin emas adalah penyimpan yang unggul dan tidak akan susut nilai. Mari kita lihat: Pembelian ini saya hadiahkan kepada isteri saya....dan secara tidak langsung milik saya juga hehhe...:)


Lukisan hadiah dari kakak Nurhuwaida
Ibnu Abbas berkata: “Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, KEMURAHAN REZEKI, kekuatan jasad dan disayangi oleh makhluk yang lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempit rezeki dan makhluk lain mengutuknya.”


Anda masih mempunyai masa utk menjadikan emas sebagai aset anda. Memiliki emas seolah-olah “menginsurankan” aset yang anda miliki, di sampiang mendapat keuntungan dengan kenaikan harga emas selain daripada menambahkan pendapatan sampingan.  


Hubungi saya bila-bila jika anda berminat utk membeli, menyimpan, menjual, atau menjadikan emas sebagai pelaburan....

2 comments: