Thursday, January 27, 2011

Harian Metro Today 27 Januari 2011 : Tentang saya di Public Gold

Alhamdulillah dengan bermodalkan RM20281.00  saya telah membuat pelaburan dalam komoditi emas bermula pada 23 September 2010 sehingga skrg...

Keseronokan yang saya rasai ialah apabila dapat melihat kenaikan harga emas yang semakin tinggi dari hari kehari sehinggalah pada pengakhir bulan Disember. Namun pada awal Januari 2011 harga emas turun dengan medadak dan pada masa ini lah saya mengambil peluang untuk membeli emas pada harga yang rendah dan akan menjualnya ketika harga naik sama kepada Public Gold atau pada orang perseorangan. 

Cara pemasaran saya ialah melalui facebook dan blog rasmi emas saya www.emas2011.blogspot.com  

Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada client2 saya yang telah berurusan dengan saya sebelum ini. Client yang paling saya kagumi ialah dari Johor yang di kenali dgn Cik Emma. Beliau hanya saya kenali melalui facebook dan rangkaian group2 emas. Atas dasar kepercayaan beliau membeli emas dgn saya dan memasukkan wang dalam akaun saya yg begitu byk $$$$$. Itulah rezeki pernigaan. 

Keratan Harian Metro today: 27 Jan 2011
Jujur dan amanah adalah amat penting dalam dunia pernigaan. Tak lupa juga kepada client saya dari Pahang Pn Norjihati, dari terengganu En Rosmadi dan lain lagi yang saya tak nyatakan di sini. :) Terima kasih semua kerana berurusan dgn saya. Tanpa sokongan anda saya tidak berada di sini :). Jgn lupa kalau ada wang  beli emas lagi dgn saya... :). Tq juga buat isteri tersayang yg memahami dunia pernigaan :)

Alhamdulillah bila tiba masanya beliau datang berjumpa saya untuk mengambil emas tersebut....Apa yang penting jujur....Jangan anda sia2kan kepercayaan orang lain kepada anda.

Kepada anda di luar saya...saya ingin berpesan...ambillah peluang memulakan pernigaan dlm komoditi emas samada dgn membeli, menyimpan atau melabur sekarang pada harga yang rendah...

Call me to lock price now....

No comments:

Post a Comment