Monday, April 4, 2011

Buku-buku menarik tentang pelaburan emas

Selamat pagi semua...maaf kerana lama saya tidak membuat posting terkini dlm blog ini....memandangkan masa terluang tak de..jadi pada pagi ini sblm saya pergi ke tempat kerja sempat saya mencari posting yg menarik utk di kongsikan bersama anda semua...info ni saya rujuk dari siffu jutawaemas.com. Terima kasih kerana anda masih setia dgn blog ini..:)

Memandangkan bagusnya info-info yang terdapat di dalam buku-buku ini, maka saya ingin cadangkan kepada anda supaya mendapatkannya. Lepas baca, gerenti bertambah ilmu anda. Anda boleh menjadi pelabur yang berilmu dan sofistikated.

Anda akan dapati pelaburan di dalam emas bukan sekadar membeli dan menyimpan, tetapi boleh sampai tahap anda melabur menggunakan ‘option’; salah satu cara mudah mendapatkan kekayaan dalam pelaburan emas

Untuk pengetahuan anda, tak banyak buku-buku berkenaan pelaburan emas di kedai-kedai buku di Malaysia. Jadi, jalan terbaik ialah mendapatkan buku-buku ini melalui internet. Biasanya saya akan beli daripada www.amazon.com . Ini kerana terdapat banyak tajuk buku mengenai pelaburan emas disana.

Walaupun ada maklumat tentang pelaburan emas boleh anda perolehi daripada internet, namun jika anda serius untuk memahami subjek ini, maka saya cadangkan agar anda beli buku.

Ini kerana sesebuah buku pelaburan emas ditulis oleh orang yang pakar di dalam bidang ini. Buku juga mudah dibawa kesana ke sini. 

Kalau free, boleh baca sambil sambil minum kopi. 
Selamat membaca dan menyimpan, melabur emas. Sila hubungi saya utk membeli emas dan dinar...Anda bayar cash anda terus dapat emas.

rujukan: 

No comments:

Post a Comment