Saturday, November 27, 2010

Soalan terpilih melalui sms

Emas yg saya baru ambil dari Public Gold utk di berikan kepada
 pembeli yg membuat tempahan melalui online...
Assalamualaikum dan salam sejahtera semua, kepada peminat2 emas, pembeli emas, pelabur emas dan pembaca setia blog ini. Ini adalah soalan terpilih dari sms yg saya terima. Di harap penghantar sms berpuas hati dgn jawapan berikut:-




SOALAN:


Salam...Saya berminat untuk membeli emas, nak tahu macam mana urusniaga?


                    -From: Seri Kembangan.


--------------------------------------------
JAWAPAN:


Terima kasih...kepada anda kerana Allah gerakkan hati anda untuk mengetahui tentang emas...
Secara ringkasnya akan saya jelaskan spt di bawah: -


1- SMS nama penuh, no IC, alamat Email & Item yang mahu dibeli ke 019-3557072


2- Saya akan lock item yang anda mahu berdasarkan harga semasa Public Gold dan saya akan email kan Purchase Order / Sales Order kepada anda.


3- Buat bayaran kepada Public Gold samada Maybank atau Public Bank.
  • Maybank Berhad Branch iAvenue Bayan Lepas,  Acc No: 507134241707 atau
  • Org akan membeli emas bila dia memahami tentang
    kelebihan emas tanpa di paksa atau terpaksa....:)
  • Public Bank Berhad Branch Relau Branch Bayan Lepas Acc No: 3148136630
4- dan collect item anda di Cawangan berdekatan anda.


Wassalam....
Selamat menyimpan emasss dan selamat bercuti di hujung minggu bersama keluarga. 


Sila hubungi saya jika anda keliru dgn jawapan yg saya berikan.. 
Terima Kasih

No comments:

Post a Comment