Sunday, November 28, 2010

Pelaburan Emas: Untung dan terus untung

Assalamualiakum dan salam sejahtera kepada pengunjung setia blog ini...

Semalam saya membaca Akhbar Harian Metro ada lagi cerita pasal pelaburan emas ni....walaupun harga emas semakin naik tp mereka yang sedar dan perihatin terus mengambil peluang kemasan ini. Anda bila lagi...!!!
Keratan Akhbar Harian Metro smlm 27 Nov 2010

Hari ini saya sibuk sedikit....byk temujanji, ada yang nak yang nak tahu pasal pelaburan emas ni....Jika anda berminat boleh jumpa saya di sekitar Putrajaya.

Hari Sabtu dan Ahad adalah hari "emas" bagi saya untuk bertindak. Sesungguhnya MASA itu EMAS. Sila hubungi saya today to lock price now.....

Jangan tangguh lagi...bila anda membayar kepada kami, Anda akan mendapat emas yang anda beli....Ini bukan skim cepat kaya atau pelaburan2 yang di larang oleh Kerajaan dan Bank Negara

Pelaburan yang kami tawarkan adalah melalui cara "Membeli Emas & Perak Berbentuk Fizikal" sama ada dalam bentuk Coin, Dinar, Barang Kemas & Jongkong.

Pulangannya?

Anda akan nikmati pulangannya apabila berlaku kenaikan harga komoditi Emas & Perak ini yang kebiasaannya anggaran pulangannya ialah sekitar 20-35% setahun. Tetapi dengan cara dan teknik yang betul, anda akan dapat memaksimumkan pulangan ini sehingga mencapai 50-60% bahkan 100% setahun!!

Benar!! Apa yang perlu anda ketahui ialah "Bagaimana Caranya Untuk Mengurus Emas Fizikal Yang Dibeli", agar ianya mampu memberikan pulangan yang maksimum selain melindungi nilai harta, aset dan meminimumkan risiko pelaburan / perniagaan anda!!.

Saya nak pesan dan ulang sekali lagi kepada anda yg belum menyimpan atau membeli emas...belilah emas skrgggggg!!!! 

Just Call me now to lock price..online di mana2 sahaja...

No comments:

Post a Comment