Tuesday, November 16, 2010

Panggilan tak henti2 sbb tempoh utk jadi dealer dah nak berakhir skrg 20 RIBU tahun dpn 40 RIBU

Pada tahun hdpn RM40K syarat untuk menjadi
seorang businesman/ busineswomen emas.
Jual emas anda akan untung dan terus untung

PENGUMUMAN PENTING BUAT ANDA SEMUA....!!!!!

Memandangkan masa dan hari sudah semakin hampir utk melangkah ke tahun 2011 ramai orang telah menghubungi saya macam mana nak jadi Dealer ni...?

"Saya menjawab sms kepada saya Nama, No ic, No tel dan Email serta item mana nak beli dan byr terus kepada Public Gold ambil brg di area berdekatan anda tinggal"

Syarat yang di kenakan RM20K untuk menjadi Dealer akan berakhir pada akhir bulan Disember syarat untuk menjadi Dealer pada 2011 ialah RM40K. 


KEISTEMEWAAN apabila anda mendaftar dgn kami salah satunya.......
Laman blog PERCUMA kami sedikan untuk anda. Seperti yg saya ada skrg.....


Biasanya kalau buat laman web ni konsultan akan caj RM1500 paling murah...tetapi dgn saya PERCUMA sahaja~

Harga emas akan di jangka naik kepada RM200 pergram  pada masa hadapan kemungkinan pd tahun hadapan maka anda rebutlah peluang untuk mendaftar menjadi Dealer sekarang. Pada masa yang sama anda dpt menyimpan emas, menjual emas, atau terus mendapat keuntungan dengan kenaikan semasa harga emas...

Rebutlah peluang sekarang.
Buatlah keputusan segera sebelum terlambat dan sebelum harga emas terus naik dan naik. Cuba anda bandingkan harga pada tahun 2009 dan tahun 2010 yg terdapat di blog saya. Public Gold Live Price 2010 sebelah atas 

Untuk akhirnya saya mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha kepada Dealer2 di bawah rangkaian saya dan kepada anda semua dan pembaca setia blog saya ini. Kepada yang balik kampung hati2 di jalan raya. Semoga anda selamat dalam perjalanan pergi dan balik.

Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha....:) Maaf Zahir dan batin
saya otw ke Kelantan boleh call/ sms saya anytime 
019-3557072 call
017-3098596 sms
*Guna dua line sebab talian byk masuk :) 
duit pun byk masuk dan byk kuar :)
*Kepada peminat2 emas di Kelantan jumpa saya di sana call me....sambil2 tu boleh datang Raya makan daging korban...Saya balik ke KL pada 19 November 2010. 


JANGAN RASA RUGI RM20 RIBU YG ANDA KELUARKAN ANDA AKAN DAPAT EMAS. NILAINYA SEMAKIN NAIK DAN NAIKKKK.....
Rasulullah SAW telah bersabda 
"Akan tiba suatu zaman di mana tiada apa yang bernilai dan boleh digunakan oleh umat manusia. Maka simpanlah dinar dan dirham(untuk digunakan). 
                                                             Musnad Imam Ahmad Ibn Hanbal.

No comments:

Post a Comment