Wednesday, December 15, 2010

Ramalan Kenaikan Harga Emas 2011 ialah 28%

Di sini saya setrakan Artikel dari Bloomberg berkenaan kenaikan harga emas dalam jangkamasa 12 bulan yang akan datang. Rebutlah peluang keuntungan dengan pelaburan emas!!.

Kepada anda yang masih ragu2 bertindaklah sekarang sebelum terlambat. Pada 23 September 2010 saya membeli emas 20g dengan harga RM2917 sahaja dan selepas itu saya membeli lagi 20g pada bulan 13 November 2011 dengan harga RM3202. Saya tidak merasa rugi bahkan saya yakin harga emas akan naik lagi. Cuba anda lihat "LIVE PRICE" skrg harga masih rendah bertindaklah sekarang!!!. 

Alhamdulillah semalam sahaja dgn sms pada kawan2 sahaja, saya dapat menjual 5 keping gold bar 20g. Mudahkan..!! komisyen pun dapat keuntungan pun dapat. Masih belum terlambat utk anda mendaftar sbg Dealer dgn hanya RM20K sahaja. Jika anda menunggu pada tahun depan syarat utk menjadi Dealer RM40K. Fikir2kan lah sblm harga naik dan naik lagi...


Kenaikan emas pada tahun 2010 sebanyak 28% dan pada tahun 2011 dijangka 28% juga, purata kenaikan dalam tempoh 2 tahun adalah sebanyak 56%!!


Manakala kenaikan Silver pada tahun ini telah mencecah 77% dan mungkin akan meningkat kepada 80%. Pada tahun hadapan kenaikan harga Silver dijangka akan meningkat lebih tinggi lagi disebabkan permintaan yang berganda bagi kegunaan industri!!

Adakah rugi membeli Emas & Perak?

Keputusan di tangan anda, tentukan halatuju kebebasan kewangan anda, disamping memiliki aset pelaburan yang kukuh dan terjamin sejak zaman-berzaman.

Call / sms saya di 019-3557072 / 0173098596 untuk lock price sekarang!!

No comments:

Post a Comment