Sunday, December 26, 2010

Alhamdulillah business berjalan lancar

Inilah barang yg di beli oleh client smlm. Anda bila lagi...!!!
Alhamdulillah, business emas petang tadi berjalan lancar dan pertama kali jumpa client jauh.... dari Johor nak beli emas. Saya pun hairan la sbb dia nie terus jer masuk duit dalam akaun saya.

Bila saya chek dalam akaun terkejut juga...dia bank in byk sangat dan terlebih sbb barang tak cukup dgn apa yg di minta...dan saya pun dah bg balik baki tadi...

Apabila org dah bg kepercayaan kepada kita makan gunkan lah dgn sebaik mungkin sebab itu adalah amanah. Apa yang penting dalam pernigaan kita mesti jujur dan amanah. Dengan ini, senanglah utk kita berurusan seterusnya jika ada tempahan pada masa akan dtg....

Terima kasih kepada anda yang berurusan dengan saya petang tadi. Semoga anda selamat pulang ke destinasi. Insya Allah.

Wassalam.
Selamat menyimpan emas....
kemungkinan harga emas akan naik lagi pada awal 2011. Kepada yg belum membeli emas... beli emas skrg...jika lagi lama anda tanggu lagi jauh anda kan di tinggalkan dgn kenaikan harga emas.....

Call me now to lock price......

No comments:

Post a Comment